Aftersales-registratieformulier

Actie

Oplossing

Afgesloten

Klant mail sturen over het afsluiten?
Het spijt ons dat er een probleem is met een product van ons dat u heeft aangeschaft. Om eventuele ergernis snel weg te nemen verzoeken wij u om dit registratieformulier in te vullen en te voorzien van een duidelijke omschrijving van het probleem liefst met één of meerdere foto’s. Zodra u deze registratie heeft afgerond ontvangt u op het door u opgegeven emailadres de ingevoerde gegevens en het ticket-nummer waaronder de melding van uw probleem geregistreerd en afgehandeld zal worden. Wilt u bij eventuele correspondentie dit nummer vermelden.

Conform de AVG-richtlijn vragen wij toestemming om de NAW-gegevens te bewaren tot het betreffende ticket-nummer is afgehandeld. Daarna zal de informatie geanonimiseerd worden bewaard voor evaluatie-doeleinden en de NAW-gegevens verwijderd worden.

Akkoord?

Uw registratie kan zonder toestemming conform de AVG helaas niet in behandeling worden genomen.
U heeft een probleem met:
Heeft u dit product aangemeld voor (verlengde) garantie?

Gegevens waaronder uw garantie geregistreerd is

Vul uw NAW-gegevens in

Geslacht
Voer 10 cijfers in, zonder -
Herhaal e-mail adres
De datum van aanschaf is bepalend voor de duur van de garantie; niet de datum dat u zich registreert voor de 2 jaar extra garantie.
Maximale uploadgrootte: 134.22MB

Probleem met Dukdalf-product(en)

Zorg ervoor dat de klacht zo compleet mogelijk omschreven en onderbouwd is zodat we u snel en adequaat kunnen helpen en daardoor de duur van de afhandeling tot een minimum kunnen beperken.
Dit is een nummer beginnend met P of POF 20.xxxx zoals vermeld op de sticker van het product.
Maximale uploadgrootte: 134.22MB

Probleem met Defa-product(en)

Zorg ervoor dat de klacht zo compleet mogelijk omschreven en onderbouwd is zodat we u snel en adequaat kunnen helpen en daardoor de duur van de afhandeling tot een minimum kunnen beperken.
Het SMC-keur nr. staat vermeld op het label van de sleutels.
Maximale uploadgrootte: 134.22MB

Afronding

Conform de AVG-richtlijn vragen wij uw toestemming om de NAW-gegevens te bewaren tot het probleem is opgelost. Daarna zal het probleem geanonimiseerd worden bewaard voor evaluatie-doeleinden en de NAW-gegevens verwijderd worden.  

Door JA te kiezen wordt dit formulier verzonden en ter bevestiging ontvangt u op het aangegeven emailadres de ingevoerde gegevens alsmede een ticket-nummer waaronder het probleem geregistreerd is.

Wij zullen op korte termijn, maximaal 2 werkdagen, contact met u opnemen ten einde in goed overleg uw probleem naar tevredenheid op te lossen.

Akkoord?